reede, 9. märts 2012

Porgandimuffinid šokolaadiglasuuriga

Peale kõrvitsakoogi tegemist mõtlesin kindlasti ka porgandikoogi tegemise ette võtta. Olin paar korda porgandikooki erinevates kohtades proovinud ja sellest sai mu suur lemmik. Vanemate juures ise porgandikooki tehes sai porgandikook kahjuks nii kiirelt otsa, et pilti ma sellest teha ei jõudnudki ja uut pole veel jõudnud teha. Kuna ma olen praegu muffinilainel ehk kiiresti midagi magusat siis mõtlesingi porgandimuffineid proovida teha. Mõnusalt mahedad porgandimuffinid šokolaadiglasuuriga.




Koostisained:
2 muna
1,5 dl muscovado suhkrut
0,8 dl õli
2 dl riivitud porgandit
3 dl jahu
2 tl küpsetuspulbrit
2 tl vanillisuhkrut
1,5 tl kaneeli
natuke riivitud muskaatpähklit

Glasuur:
75 g šokolaadi
natuke piima

Klopi munad suhkruga. Lisa riivitud porgand, õli. Sega omavahel kõik kuivained ning lisa munasegule. Sega ühtlaseks massiks ja tõsta pabervormidega vooderdatud muffinivormi. Küpseta 200 kraadi juures 15 minutit.

Glasuuri jaoks sulata veevannil šokolaad, lisa hulka törts piima ning sega ühtlaseks. Kata muffinid glasuuriga.

Kogus: 8 tk

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Banaanileib

Banaanileib on üks geniaalne leiutis :) Enamasti on kõik vajaminevad koostisosad kodus olemas, ei pea midagi ekstra poodi ostma minema. Bana...