neljapäev, 9. veebruar 2012

Spinati-ricotta cannellonid

Suure pastasõbrana on juba ammu mul plaanis olnud täidetud cannellonisid teha ja alles nüüd jõudis siis see kauaoodatud aeg kätte. Kasutasin poest ostetud cannellonisid kuid siiski läheb selle toidu valmistamisega keskmisest enam aega aga see on igati seda väärt. Mina nägin bešamellkastme valmistamisega natuke rohkem vaeva, et jahutükke välja saada.  Mingit liha ma ei lisanud aga sellegipoolest oli see roog väga toitev. Tulemus on igati super!


10 cannellonit

Täidis:
200g ricottat
külmutatud spinatit (5 pallikest)
100g riivjuustu
1 küüslauk
soola
pipart

Kaste:
500 ml piima
25 g võid
2 spl jahu
muskaatpähklit (värskelt riivitud)
soola
pipart

Peale raputamiseks:
riivjuustu

Bešamellkastme jaoks sulata või, lisa jahu ja soe piim. Sega korralikult kuni kaste on paks ja ühtlane, ilma tükkideta.

Pruunista pannil küüslauk, lisa spinat. Kuna mul köögikaalu pole siis kirjutasin kogustesse, et 5 spinatipallikest. Külmutatud spinat on kotikestes üldjuhul pallikestena. Lisa ricotta, sega. Kuumuta mõni minut, seejärel võta pann tulelt. Maitseta soola ja pipraga, lisa riivjuust.

Täida cannellonid spinati-ricottatäidisega. Väga hea on seda teha teelusika abil. Ma kasutasin teelusika vart täidise torusse lükkamiseks - toimib ilusti.



Võita küpsetusvorm, kata põhi bešamellkastmega, tõsta täidetud cannellonid sinna peale. Peale vala uuesti kaste ja raputa riivjuustu. Jälgi, et torukesed oleksid ühtlaselt kastmega kaetud. Mina kasutasin ümmargust vormi, kuhu ladusin kaks torukeste kihti kuid parem on kasutada sellist vormi, kuhu torukesed mahuvad kõik ühte ritta. Küpseta 190 kraadi juures 30 minutit.

Jagub 2-3 sööjale.

Head isu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Banaanileib

Banaanileib on üks geniaalne leiutis :) Enamasti on kõik vajaminevad koostisosad kodus olemas, ei pea midagi ekstra poodi ostma minema. Bana...