kolmapäev, 6. juuni 2012

Rabarberikook mascarponekattega


Taaskord üks ülimaitsev rabarberiküpsetis, millega ma väga rahul olen. Ja tundub, et teisedki, sest kook ei jõudnud veel õieti jahtudagi kui juba söömiseks läks. Ma küpsetaks kasvõi iga päev lausa mitu rabarberikooki, kui see mitte kuhugi mitte kuidagi ei mõjuks :)
Põhja tegemisel võib kasutada ka tavalist suhkrut. Mina avastasin alles koogipõhja aineid kokku segades, et mul tavalist suhkrut polegi. Tainas valmis ja külma ning poodi suhkru järgi.





Vaja läheb:

Põhi:
2 dl nisujahu
1 dl täistera nisujahu
100 g võid
1 muna
1 dl muscovado suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl soola

Täidis:
400 g rabarberit
1 dl suhkrut

250 g mascarponet
2 muna
1 dl suhkrut
1 spl tärklist
0,5 dl Vana Tallinna koorelikööri


Põhja jaoks sega kokku jahud, küpsetuspulber, sool ja suhkur. Lisa jahusegule toasoe või ja muna ning lase köögikombainis ühtlaseks. Aseta tainas u 15 minutiks külma tahenema.

Koori ja tükelda rabarberid. Sega suhkruga. Võta külmikust tainapõhi ja suru see ümmarguse vormi põhja ja äärtele. Laota peale suhkruga segatud rabarberid. Küpseta rabarberitega põhja 15 minutit 200 kraadi juures.

Katte jaoks sega mascarpone suhkruga. Lisa ükshaaval segades munad. Lõpuks lisa kooreliköör ja tärklis, sega läbi ja vala eelküpsetatud põhjale. Küpseta veel 15 minutit 180 kraadi juures.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Banaanileib

Banaanileib on üks geniaalne leiutis :) Enamasti on kõik vajaminevad koostisosad kodus olemas, ei pea midagi ekstra poodi ostma minema. Bana...